Code part 1
<?php
$MailAttachments = "";
$MailBCC = "";
$MailCC = "";
$MailTo = "";
$MailBodyFormat = "";
$MailBody = "";
$MailImportance = "";
$MailFrom = "DBWEB|WA|dbarry4@mac.com";
$MailSubject = "Contact Form";
$_SERVER["QUERY_STRING"] = "";
//Global Variables
$WA_MailObject = WAUE_Definition("mail.mac.com","25","dbarry4@mac.com","","","");
if ($RecipientEmail) {
$WA_MailObject = WAUE_AddRecipient($WA_MailObject,$RecipientEmail);
}
else {
//To Entries
}
//Attachment Entries
//BCC Entries
//CC Entries
//Body Format
$WA_MailObject = WAUE_BodyFormat($WA_MailObject,0);
//Set Importance
$WA_MailObject = WAUE_SetImportance($WA_MailObject,"3");
//Start Mail Body
$MailBody = $MailBody . "<html><head>\r\n";
$MailBody = $MailBody . "<script src=\"SpryAssets/SpryValidationTextField.js\" type=\"text/javascript\"></script>\r\n";
$MailBody = $MailBody . "<script src=\"SpryAssets/SpryValidationTextarea.js\" type=\"text/javascript\"></script>\r\n";
$MailBody = $MailBody . "<link href=\"SpryAssets/SpryValidationTextField.css\" rel=\"stylesheet\" type=\"text/css\" />\r\n";
$MailBody = $MailBody . "<link href=\"SpryAssets/SpryValidationTextarea.css\" rel=\"stylesheet\" type=\"text/css\" />\r\n";
$MailBody = $MailBody . "</head><body>\r\n";
$MailBody = $MailBody . "<form class=\"NewFromBlank_Default\" id=\"SimpleContact_NewFromBlank_Default\" name=\"SimpleContact_NewFromBlank_Default\" method=\"post\" action=\"testcontact.php\">\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <!--\r\n";
$MailBody = $MailBody . "WebAssist CSS Form Builder - Form v1\r\n";
$MailBody = $MailBody . "CC: Contact\r\n";
$MailBody = $MailBody . "CP: Simple Contact\r\n";
$MailBody = $MailBody . "TC: <New From Blank>\r\n";
$MailBody = $MailBody . "TP: Default\r\n";
$MailBody = $MailBody . "-->\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <ul class=\"NewFromBlank_Default\">\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <li>\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <fieldset class=\"NewFromBlank_Default\" id=\"Contact_me\">\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <legend class=\"groupHeader\">Contact me</legend>\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <ul class=\"formList\">\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <li class=\"formItem\"> <span class=\"fieldsetDescription\"> Required * </span></li>\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <li class=\"formItem\">\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <div class=\"formGroup\">\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <div class=\"lineGroup\">\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <div class=\"fullColumnGroup\">\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <label for=\"Contact_me_group_Name\" class=\"sublabel\" > Name<span class=\"requiredIndicator\"> *</span></label>\r\n";
$MailBody = $MailBody . " ";
$MailBody = $MailBody . (ValidatedField("testcontact","Contact_me_group_Name"));
$MailBody = $MailBody . "\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <div class=\"errorGroup\">\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <div class=\"fieldPair\">\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <div class=\"fieldGroup\"> <span id=\"Contact_me_group_Name_Spry\">\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <input id=\"Contact_me_group_Name\" name=\"Contact_me_group_Name\" type=\"text\" value=\"";
$MailBody = $MailBody . ((isset($_GET["invalid"])?ValidatedField("testcontact","Contact_me_group_Name"):""));
$MailBody = $MailBody . "\" class=\"formTextfield_Large\" tabindex=\"1\" onblur=\"hideServerError('Contact_me_group_Name_ServerError');\"/>\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <span class=\"textfieldRequiredMsg\">Please enter your name</span></span>\r\n";
if (ValidatedField('testcontact','testcontact')) {
if ((strpos((",".ValidatedField("testcontact","testcontact").","), "," . "1" . ",") !== false || "1" == "")) {
if (!(false)) {
$MailBody = $MailBody . "\r\n";
$MailBody = $MailBody . " <span class=\"serverInvalidState\" id=\"Contact_me_group_Name_ServerError\">Please enter your name</span>\r\n";
//WAFV_Conditional testcontact.php testcontact(1:)